RECLAMATION VALISE ENDOMMAGEE SANS REPONSE DEPUIS 2 MOIS
La plainte
Suite à ma réclamation du 29/7/15 pour une valise endommagée à l'arrivée de Phuket, toujours aucune décision d'ETIHAD DEPUIS 2 MOIS après 4 mails à Etihad, mais seulement des réponse d'attente.
ETIHAD qui figure dans le "top ten airlines of Skytrax World Airline Awards"…
se fiche de ses clients ! Leur bureau de Zürich ne s'occupe pas de ça mais seulement des commandes…
Et lors de ma dernière commande ils se sont trompé dans le nom de famille, j'ai dû faire intervenir leur bureau d'Angleterre pour réparer l'erreur…
Et je suis SILVER guest (1000 4039 0730)…
Objet : baggage claim at Phuket arrival 23/7/15
Date : 19, août 2015 13:24:37 HAEC
À : Etihad Feedback
I have no news after my bagage claim of 29/7(…) as encl.
After 3 weeks no news from Etihad..
….
De : [email protected]
Objet : Etihad Airways [RQID:376669]
Date : 25, août 2015 09:02:47 HAEC
[email protected] Ref 376669 Date 25AUG2015
Your details will be forwarded to our Baggage Claims team for them to investigate your file. As soon as they have concluded their investigation, they will contact you further.
….
Objet : Rép : Etihad Airways [RQID:376669] baggage claim at Phuket arrival 23/7/15
Date : 3, septembre 2015 19:37:20 HAEC
À : [email protected]>
5 week ago... You received my complain of 29th July which was kindly forwarded the same day to your baggage
claims department by …(etihad UK)
…
De : Etihad Feedback
Objet : Rép : BAGGAGE CLAIM & Internet booking problem [INTR:27940693]
Date : 3, septembre 2015 19:47:18 HAEC
(…) A team member will reply to you as soon as possible. Etihad Airways Guest Relations Department
…..
Objet : BAGGAGE CLAIM & Internet booking problem
Date : 3, septembre 2015 19:46:06 HAEC
À : Etihad Feedback
After 5 weeks, apparently this dept is sleeping…
Copy of my reply just mailed to you for appreciation of this service.
I wonder how Etihad could be in the top ten airlines of Skytrax World Airline Awards…
ETIHAD qui figure dans le "top ten airlines of Skytrax World Airline Awards"…
se fiche de ses clients ! Leur bureau de Zürich ne s'occupe pas de ça mais seulement des commandes…
Et lors de ma dernière commande ils se sont trompé dans le nom de famille, j'ai dû faire intervenir leur bureau d'Angleterre pour réparer l'erreur…
Et je suis SILVER guest (1000 4039 0730)…
Objet : baggage claim at Phuket arrival 23/7/15
Date : 19, août 2015 13:24:37 HAEC
À : Etihad Feedback
I have no news after my bagage claim of 29/7(…) as encl.
After 3 weeks no news from Etihad..
….
De : [email protected]
Objet : Etihad Airways [RQID:376669]
Date : 25, août 2015 09:02:47 HAEC
[email protected] Ref 376669 Date 25AUG2015
Your details will be forwarded to our Baggage Claims team for them to investigate your file. As soon as they have concluded their investigation, they will contact you further.
….
Objet : Rép : Etihad Airways [RQID:376669] baggage claim at Phuket arrival 23/7/15
Date : 3, septembre 2015 19:37:20 HAEC
À : [email protected]>
5 week ago... You received my complain of 29th July which was kindly forwarded the same day to your baggage
claims department by …(etihad UK)
…
De : Etihad Feedback
Objet : Rép : BAGGAGE CLAIM & Internet booking problem [INTR:27940693]
Date : 3, septembre 2015 19:47:18 HAEC
(…) A team member will reply to you as soon as possible. Etihad Airways Guest Relations Department
…..
Objet : BAGGAGE CLAIM & Internet booking problem
Date : 3, septembre 2015 19:46:06 HAEC
À : Etihad Feedback
After 5 weeks, apparently this dept is sleeping…
Copy of my reply just mailed to you for appreciation of this service.
I wonder how Etihad could be in the top ten airlines of Skytrax World Airline Awards…
Les attentes
- Remboursement CHF 150.-
La réponse
Sans réponse
L'entreprise n'a pas répondu à la plainte.